Påskdräkt

Om det ska sys något till påsk så är det dags att börja planera det nu. Idag frågade jag barnet om hon ville klä ut sig till påsk och i sånna fall till vad.
Hon strålade när hon förkunnade att JAAA, det ville hon.

Med spänd förväntan började jag på fundera på vad hon skulle vilja klä ut sig till... kanske en liten söt kanin, eller kanske en maria nyckelpiga.. mmm då skulle jag nog göra en röd tyllkjol med svart satinband och svarta prickar, svart liv och några vingar i tyll kanske.. mmm vad skoj...

Häxa..

Vad - jag väcktes ur min dröm..

Ja, jag vill klä ut mig till häxa! Å jag skulle vilja att du sydde den svart och lila.. snälla mamma, kan du göra det!!

Jaha, häxa var det ja. Det får bli en påskhäxa i svart och lila då!

Bildbevis kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0